۱۳۹۲ مرداد ۸, سه‌شنبه

استفتاء جمعی از کاربران اینترنت از مقام معظم رهبری راجع به «تغوُّط» به سرزمین ایران

مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی؛

سلامٌ علیکم

بار دیگر عمق بصیرت و زمان‌شناسی فرزند فاطمه (س) و بینش قوی ادامهٔ سلالهٔ زهرا (س) موجب ناامیدی و سردرگمی دشمنان قسم‌خوردهٔ نظام مقدس اسلامی‌مان گردید. ما جمعی از مقلدین حضرتعالی در فضای مجازی، نیز همچون آحاد امت خداجوی اسلامی، فتاوای داهیانهٔ اخیر جنابعالی را در زمینهٔ حرمت افشای ظلمهای مسئولین نظام مقدس اسلامی و لزوم پرهیز از معاشرت با بهاییان و حرمت جلق زدن با هدف آزمایش امکان باروری به چشم جان مشاهده کردیم. تسلط معجزه‌آسای شما در افتاء در کلیهٔ ابواب فقه و عمق بصیرت و بینش قوی شما بی‌شک موجب تحیّر قاطبهٔ علمای بلاد اسلامی گشته و بدون تردید راهنمای ما در جهت نیل به قلّه‌های رفیع آرمانهای مقدستان خواهد گشت.

ما جمعی از اعضای سایت «بالاترین» ضمن حمایت کامل از این فتاوای ارزشمند و تجدید بیعت با آرمانها و اعلام آمادگی کامل جهت حضور در صحنه، اعلام می‌داریم که چندیست نکته‌ای ذهنمان را به خود مشغول ساخته است: استدعا داریم، در ادامهٔ آن فتاوی گوهربار، نظر داهیانهٔ خود را در مورد این مسئله نیز اعلام فرموده و همچون گذشته چراغ مشعشع هدایتتان را فراسوی راهمان قرار دهید:

«همان گونه که مستحضرید ــ و اگر نبودید، تا کنون حتماً مستحضر شده‌اید ــ سرزمین پدری ما، ایران، یکی از بزرگترین کشورها از حیث مساحت و یکی از ثروتمندترین بلاد از حیث منابع و یکی از متکثرترین و غنی‌ترین سرزمینها از حیث آداب و هنر و زبان و سنت و فرهنگهای ملی و قومی و مذهبیِ گوناگون بوده که متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی داخل و خارج از ایران با سابقهٔ تمدن حداقل ۲۵۰۰ ساله می‌باشد. استدعا داریم اعلام بفرمایید حکم «تغوّطـ نمودن» [ریدن] به چنین سرزمینی وسیع، غنی و متکثّر توسط یک آخوندِ روضه‌خوانِ «مخرج‌کلوخ‌کشیده» [کون‌ناشور] ــ و صد البته متوهم ــ چیست؟»

و من الله التوفیق
جمعی از مقلدین شما در فضای مجازی 

لینک مرتبط: «نامهٔ سرگشادهٔ گلاسنوست به ولی امر متوهمین جهان


تغوط: [تَ غَ وْ وُ] (ع مص) حدث کردن؛ در مغاکی رفتن قضای حاجت را و غایط کردن. (لغتنامه دهخدا)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر